Nekem az a gyanúm, hogy ez szétágazó bonyodalmakhoz vezetne. Pl. megmutatom, hogy a Semmimben ott a 3, akkor semmit se mutatok, ezt szabad? Megmutatom, hogy 1-et leszedtél, de a paklilistámban is csak 1 van, akkor kesz is? De az ellenfélnek később eszébe jut, hogy hopp, de már sideoltunk, és a sideodban us volt, akkor azt nem raktad be? Talán érthető, a játékosok mindig továbbgondolasokat és analógiakat keresnek, a gonoszok . |
Úgy van, ahogy Balázs írta. A Gomak megsemmisítő pillantásánál hoztunk egy ilyen döntést erre a mechanizmusra (ld. FAQ), és ez azóta nem lett felülbírálva. A részletes indoklásra, érvelésre nem emlékszem már, de az tény, hogy talán fél éve felvetettem tesztelésen, hogy ezt megváltoztassuk-e, hogyha el dobod a 3 lapot, akkor ne kelljen mutogatni, és a tesztelő csapat leszavazta, tehát ez a szabály most is él, ebben a formában. |
Ez nekem nem indoklás.
A bíró nézze meg a kezem és a paklim vagy egy független játékos, ha már alapból a szabály csalóként kezel.
És mint írtam, ha a játék további részében kiderül, hogy még ilyen lap a paklimban vagy a kezemben akkor vesztettem. De az egész szituáció abszurd.
Miért nem úgy indul a játék, hogy megnézzük egymás pakliját nincs e 3-nál több lap valamiből. Vagy 2-nél ha olyan lappal játszunk. |
Jó, hogy Gomak akármilyénél le van írva, egyrészt mi az a rotált lap, a jelenleg versenyre járók fele nem hallott róla. Másrészt legalább hivatkoznának rá. Harmadrészt ez akkor is egy frusztráló, nem konzekvens kiegészítése a szabályoknak. Ránézésre egy egykori rossz bírói döntésből született, vagy ilyesmi. |
Nem biztos, hogy ez meggyőz ;) de annyit tudok mondani, hogy a Gomak megsemmisítő pillantása lapnak, amely hasonló mechanikájú, a faqkában konkrétan le van ez írva. |
Pénteken a Dungeonban kijátszották ellenem ezt a csoda lapot.
Ellenfelem megnevezte egy asztalon lévő lapomat, én a másik 2-őt belőle a semmibe tettem a paklimból és megkevertem a paklit.
Amit nem értek:
- Miért kellett megengednem, hogy megnézze a paklimat ezek után? Ő is és a bíró is azt mondta, azért nézheti végig hogy biztos nem maradt-e még a megnevezett lapból. Hogyan maradt volna? 1 az asztalon 2-őt a semmibe dobtam. Ebből a lapból 3-mat használtam. Ha olyan lapot nevez meg amiből csak 2-őt használok akkor megérteném.
- Ezután a kezemet is megnézte ismét a fenti indokkal, a bíró azt mondta ez is így van. Miért? Akkor minek van a lapnak az a képessége, hogy kötelékre nézheti meg a kezemet?
- Ha olyan lapot nevez meg amiből csak 2 van a paklimban, miért nem egy bíró ellenőrzi nem-e csalok? (Amúgy miért feltételezzük, hogy rögtön, hogy csalok?) Vagy ha a játék későbbi részében kijátszom egy ilyen lapot, kiderül, hogy csaltam és vesztem a meccset.
Akárhogyan is legyen az ellenfelemnek semmi köze a kezemhez és a paklimhoz. csak ha egy lap ezek megnézését írja elő. Ez a lap nem ilyen.
A bíró és az ellenfelem is arra hivatkozott hogy ez fórumon le van írva. A fórum tudtommal nem a kódex, a kódexben ilyesmi nincs.
A lap módosításán is annyi van, hogy az oltalma 0-ra csökkent.
Tudni szeretném mi a valóság ezzel a lappal kapcsolatban. |
Én nem emlékszem, hogy ilyet kiírtam volna itt, de már öregszem, minden lehetséges! |
Mondjuk ezt már hallottuk  |
Nincs tervben további nerf az LV-ig. |
Pszionikus kapcsolatot is tervezitek nerfelni LV-ig?
Jó lenne végre ezeket eldönteni,mert Trondarnál is arról volt szó,hogy LV-ig már nem lesz nerfelve. |
Szerintem elég lenne, ha a NHF a K képességének használata után kapna egy dermesztés jelzőt, ez kreatívabb használatát igényelné. |
Így van, és a fregattokat ne lehessen lopni |
Fregatt altípust a népnek! |
Ha egy fregatt nem hajó, akkor mi?  |
Még a fregatt veszítse el a hajó altipusát és rendbe is vagyunk | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|