Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. júl. 19. 10h:58' EZ A 848. JÁTÉKHETED, 812. FORDULÓD 849. játékheted kezdete: júl. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Felkészülsz, hogy pontosan időzítve kitérésed, elkerüld ellenfeled leheletét. Elrepül 7 dárda. Pár lövedéked átjárja a hótarantula fejét. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted a hótarantula testét. (7 támadással 1117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a hótarantula testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (37 sebzést okozott az ellenfélnek.) A hótarantula csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A hótarantula még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 12346 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1803, sebződés: 1, gyógyulás: 248, összesen: +247 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal az 1538. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 147. varázslatot a 319. varázslatot |
kf 899 | kézbeveszed/felveszed a 899. tárgyat |
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Épületek tűnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő.
be 632 1 | bemész a 632. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (Az immunitáskő védett meg.) Dárdát küldesz ellenfeled felé. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
ek 501 6 6 | t. energia kisütése: 501 6 6 |
hh 1534 1096 1096 | használod az 1534. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 4 dárda. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +55 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 2 sallank karom. 3066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 297 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Felkészülsz, hogy pontosan időzítve kitérésed, elkerüld ellenfeled leheletét. Elrepül 7 dárda. Alaposan megsorozod a garmhegyi szerzetes jobb lábát. (7 támadással 188 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a garmhegyi szerzetes testét. (9 támadással 760 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a garmhegyi szerzetes havas köpenyét. (8 támadással 332 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (52 sebzést okozott az ellenfélnek.) A garmhegyi szerzetes ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a garmhegyi szerzetes testét. (11 támadással 856 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a garmhegyi szerzetes testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (30 sebzést okozott az ellenfélnek.) A garmhegyi szerzetes a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21677 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2889, sebződés: 463, gyógyulás: 101, összesen: -362 ÉP}
v 198 272 107 | elmormolod a 198. varázslatot |
[272,107] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). Találsz egy elpusztított csillagbozótost. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 dárda. Pár lövedéked átjárja a quwarg b.háborító fejét. (8 támadással 487 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg b.háborító testét. (11 támadással 1853 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+371 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a quwarg b.háborító fejét. (8 támadással 678 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (47 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 373 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 267 életpontot vesztettél. A quwarg b.háborító most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3234, sebződés: 640, gyógyulás: 590, összesen: -50 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Megjelenik egy lidérc! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 104 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 dárda. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcmágus bal hátsó lábát. (8 támadással 476 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg harcmágus testét. (11 támadással 1856 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+372 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (73 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcmágus testét. (8 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (58 sebzést okozott.) A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 480 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +96 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 53 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 71 ép-t sebzett.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel csak érinted a quwarg harcmágus testét. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (65 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a quwarg harcmágus nyakát. (1 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (49 sebzést okozott.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 486 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +98 ÉP.) A lidérc rád támad! (3 támadással 68 ép-t sebzett.) Üdvözlésképpen egy átok varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott!
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27063 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3939, sebződés: 1429, gyógyulás: 782, összesen: -647 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 dárda. Alaposan megsorozod a quwarg széltáncos jobb vállát. (7 támadással 252 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg széltáncos fejét. (9 támadással 1292 életpontot sebezve.) Te 161 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+259 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (8 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (69 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (39 sebzést okozott.) A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg széltáncos jobb oldalát. (4 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (56 sebzést okozott az ellenfélnek.) A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3296, sebződés: 60, gyógyulás: 672, összesen: +612 ÉP}
(Továbbmész...) [272,109] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcmágus közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Megjelenik egy lidérc! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy rovarfelhő II varázslatot dob rád a másik. 311 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy átok varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Dárdát küldesz ellenfeled felé. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 dárda. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcmágus testét. (8 támadással 472 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (70 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg harcmágus testét. (11 támadással 1842 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted a quwarg harcmágus jobb első lábát. (8 támadással 1356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+67 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (50 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 442 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) A lidérc rád támad! (3 támadással 62 ép-t sebzett.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled rovarfelhő II varázslatot lő rád. 322 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) A quwarg harcmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25086 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4088, sebződés: 1197, gyógyulás: 421, összesen: -776 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 dárda. Több lövedéked átfúrja a quwarg széltáncos jobb vállát. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg széltáncos vörös páncélját. (11 támadással 1578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+78 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg széltáncos jobb lábát. (8 támadással 1120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (75 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (33 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg széltáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy [quwarg igazgyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 22583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3442, sebződés: 62, gyógyulás: 282, összesen: +220 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hangcsapás varázslat. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hangcsapás varázslatot, majd rád küldi. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 855, gyógyulás: 8, összesen: -847 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[271,108] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy ködmágus. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 286 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 dárda. Alaposan megsorozod a ködmágus jobb oldalát. (8 támadással 214 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (85 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a ködmágus nyakát. (11 támadással 907 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a ködmágus testét. (8 támadással 326 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (55 sebzést okozott az ellenfélnek.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ködmágus fekete csuháját. (7 támadással 559 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a ködmágus bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (37 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A ködmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22064 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2674, sebződés: 315, gyógyulás: 72, összesen: -243 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Dárdát küldesz ellenfeled felé. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 dárda. Ellenfeled könnyedén félreüti! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (48 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a dranadáni kőtörő testét. (9 támadással 1034 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+207 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (48 sebzést okozott az ellenfélnek.) A dranadáni kőtörő mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Patájával a dranadáni kőtörő kissé megtaszít. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 109 életpontot vesztettél. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a dranadáni kőtörő jobb lábát. (9 támadással 976 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (42 sebzést okozott az ellenfélnek.) A dranadáni kőtörő meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Időben félreugrasz a dranadáni kőtörő rúgása elől. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a dranadáni kőtörő bal vállát. (6 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) A dranadáni kőtörő mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Időben félreugrasz a dranadáni kőtörő rúgása elől. A dranadáni kőtörő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21690 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3139, sebződés: 259, gyógyulás: 565, összesen: +306 ÉP}
(Továbbmész...) [271,110] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Dranadáni Salamon. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Dárdát küldesz ellenfeled felé. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 dárda. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (85 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Dranadáni Salamon bronzbarna bőrét. (9 támadással 922 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (49 sebzést okozott.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A lény összetapos! 126 életpontot vesztettél. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor megpöccinted a Dranadáni Salamon bronzbarna bőrét. (9 támadással 879 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (49 sebzést okozott.) Mancsával a Dranadáni Salamon megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Dranadáni Salamon patája súrolja a combodat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 114 életpontot vesztettél. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Dranadáni Salamon ágyékkötőjét. (9 támadással 873 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (59 sebzést okozott.) A Dranadáni Salamon meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Dranadáni Salamon feléd rúg, de nem talál el.
A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Dranadáni Salamon testét. (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (43 sebzést okozott.) Mancsával a Dranadáni Salamon megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Dranadáni Salamon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A lény összetapos! 123 életpontot vesztettél. A Dranadáni Salamon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Salamon esszenciája (ld. enc.). 27377 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3599, sebződés: 1185, gyógyulás: 771, összesen: -414 ÉP}
(Továbbmész...) [271,111] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy homoktúró galaga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 dárda. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor megpöccinted a homoktúró galaga testét. (9 támadással 1040 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (36 sebzést okozott az ellenfélnek.) A homoktúró galaga csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor súrolva eltalálod a homoktúró galaga kitines hátát. (9 támadással 1004 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (37 sebzést okozott.) A homoktúró galaga feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel gyengén megütögeted a homoktúró galaga testét. (2 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (36 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A homoktúró galaga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21991 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2710, sebződés: 0, gyógyulás: 465, összesen: +465 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 399 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy kiszáradás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 dárda. Pár lövedéked átjárja a dűneszellem bal karját. (8 támadással 440 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod a dűneszellem nyakát. (11 támadással 1815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a dűneszellem homoktestét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (49 sebzést okozott az ellenfélnek.) Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A dűneszellem csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22144 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2933, sebződés: 234, gyógyulás: 180, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [271,113] Dombos vidékre érkeztél. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő takarító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 283 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 dárda. Lövedékeiddel perforálod a takarító nyakát. (8 támadással 212 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a takarító jobb oldalát. (11 támadással 908 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a takarító testét. (8 támadással 326 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (47 sebzést okozott.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Aurád tisztul. (+1 jóság.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor súrolod a takarító sötét auráját. (7 támadással 560 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a takarító jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (55 sebzést okozott az ellenfélnek.) A takarító megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A takarító összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22614 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2634, sebződés: 437, gyógyulás: 96, összesen: -341 ÉP}
(Továbbmész...) [271,114] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. A feléd közeledő homoktúró galaga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 dárda. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a homoktúró galaga testét. (9 támadással 1015 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (76 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (55 sebzést okozott.) A homoktúró galaga csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor súrolod a homoktúró galaga testét. (9 támadással 983 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (42 sebzést okozott.) A homoktúró galaga csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel gyengén megütögeted a homoktúró galaga testét. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (43 sebzést okozott.) A homoktúró galaga feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21991 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2677, sebződés: 0, gyógyulás: 451, összesen: +451 ÉP}
* 1. BP: | imádkozol |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 823. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 407 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról kiszáradás varázslatot lő rád a másik. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 dárda. Pár lövedéked átjárja a dűneszellem jobb karját. (8 támadással 435 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a dűneszellem testét. (11 támadással 1801 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+361 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a dűneszellem testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (49 sebzést okozott.) Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A dűneszellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22144 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2871, sebződés: 554, gyógyulás: 428, összesen: -126 ÉP}
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 501 5 5 |
* 10. BP: | keresed a 464. szörnyet az 505. szörnyet az 503. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 403 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy kiszáradás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 dárda. Alaposan megsorozod a dűneszellem bal karját. (8 támadással 433 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a dűneszellem kiszáradt karját. (10 támadással 1679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+336 életerő). Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a dűneszellem jobb oldalát. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (55 sebzést okozott az ellenfélnek.) A dűneszellem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22144 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2945, sebződés: 218, gyógyulás: 438, összesen: +220 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 397 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 dárda. Több lövedéked átfúrja a dűneszellem testét. (8 támadással 435 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (16 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted a dűneszellem testét. (11 támadással 1824 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+365 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a dűneszellem kiszáradt karját. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Földelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (39 sebzést okozott.) A dűneszellem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 cru tekercs és 1 dramoan kő. 22144 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2918, sebződés: 182, gyógyulás: 443, összesen: +261 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 409 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy kiszáradás varázslat. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 dárda. Lövedékeiddel perforálod a dűneszellem homoktestét. (8 támadással 435 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a dűneszellem testét. (11 támadással 1792 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+359 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a dűneszellem testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (53 sebzést okozott az ellenfélnek.) A dűneszellem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A dűneszellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +61 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 dramoan kő. 22144 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2920, sebződés: 613, gyógyulás: 418, összesen: -195 ÉP}
tf 1 3 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
DRANADÁNI SALAMON (616. SZÖRNY) Dranadáni Salamon sokáig villaszerű építmény tulajdonosa volt az árnybirodalom területén húzódó hegységek-dombságok valamelyikében. Aztán jöttek az árnytündérek, mindent begyaláztak az istenek szemében tüskének tekinthető tevékenységeikkel, és valahogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika (talán a legbutábbika is) elvesztette sziklákból és sziklákba vájt otthonát. Dranadáni Salamon bosszút esküdött, de nem egy konkrét személyt vagy fajt illetően, hanem a világ egészével szemben. Azóta nemcsak az árnytündérek, de Ghalla apraja-nagyja összerezdül, ha Dranadáni Salamon zengő baritonja, vagy lépteinek közeledő dübörgése felcsendül a távolban. |
SALAMON ESSZENCIÁJA (952. TÁRGY) Dranadáni Salamon szívós, gigantikus termete különös esszenciát rejt magában. Megszerzése nem egyszerű, de annál több haszonnal jár, ha magadnál tartod: a kör elején kapható, egészségből származó ÉP regenerációd megnégyszereződik. Ennek ismeretében nem csoda, hogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika egészen az utolsó pillanatig kicsattant az egészségtől. |
HOMOKTÚRÓ GALAGA (595. SZÖRNY) Ha a sivatagot járod, és a távolból ijesztő homokoszlop közeledik feléd, talán ideje valamilyen fedezéket keresni. De milyet? A sivatagban? Egyetlen esélyed, ha futásnak indulsz, mert ha nem ezt teszed, könnyen a homoktúró galaga csáprágói között végezheted. Ez a nagyra nőtt csótányra emlékeztető kitinpáncélos bogár egész nap csak a homokot túrja, hogy némi nedvességhez jutassa kiszáradó szervezetét. Ez minden bizonnyal sikerül is neki, hiszen egy-egy példány hosszú évszázadokat képes leélni az árnytündérek birodalmának legforróbb éghajlati övében. A galagák amúgy ragadozók, és ha már a vízkérdés ilyen ügyesen megoldott, csupán a hús beszerzésének procedúrája van hátra... Ütőfegyverrel védekezni ellene: esztelenség. |
Erő: | 117 (171) | Szint: | 55 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 117 (137) | Támadás: | 107 (112) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 115 (139) | Védekezés: | 168 (179) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 46/47 év |
Egészség: | 115 (137) | Életpont: | 1220/1032 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 116 (143) | Varázspont: | 4958/1502 | Pénz: | 291 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 54/0 | Pszi pont: | 992/801 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 64/5 (+5%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/28 |
dobófegyverek: | 45/83 (+2%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
271,114 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Szkander vereségeid: 8 győzelmeid: 183 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 102/81 | 2. nyomkövetés: | 211/2 (+23%) | 3. mászás: | 42/32 |
4. csapdakészítés: | 63/50 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/37 | 6. gyógyítás: | 122/80 |
7. titkosírás: | 33/46 (+2%) | 8. felderítés: | 36/35 | 9. szörnyidomítás: | 18/45 |
10. teológia: | 407/54 (+108%) | 11. taumaturgia: | 115/13 (+16%) | 12. versengés: | 24/63 |
13. harcművészetek: | 67/42 | 14. szkanderozás: | 43/8 (+11%) | 15. zene: | 10/80 |
16. szörnyismeret: | 49/4 (+34%) | 17. pszi: | 66/9 (+9%) | 18. zárnyitás: | 3/49 |
19. vadászat: | 10/7 | 20. vitalitás: | 8/15 | 21. bányászat: | 52/59 (+5%) |
22. úszás: | 23/78 | 23. ősteológia: | 16/42 (+10%) | 24. csapatmunka: | 6/20 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1168 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), rd'alv lélektipró (#413), átokmurgattyú (#225), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) |
kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
papi aura (#377) | mágikus ütés (#147) | isteni bölcsesség (#319) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 473, pontszámod: 5986. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 81 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Az új képesség készen van, de még 1 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 684. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
285 | arany (#50) | 1 | életvíz (#1500) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | kaja (#2) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Buqqe karma (#899) | 1 | cru tekercs (#779) | 2 | dramoan kő (#967) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | halcsont (#390) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
1 | Salamon esszenciája (#952) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tarantulakarom (#887) | |||
10 | ugh méreg (#166) |