| | Sziasztok! 
 Múlt tükre (új) kártyával húznék kör végén 2 lapot. Ellenfelem ilyen játékba rakhatja a kézben lévő Xenó bilincsmesterét?
 Előre is köszönöm a válaszokat!
 | 
 | Nyugodt pentadron (új) Tharr, szörny, óriás, 1 SZK, KF, Oltalom: 2, 4/8, IK: 4 VP
 J: Ellenfeled következő lapjának költsége + 2 VP,
 és ennél a lapjánál nem működik az <ŐM>
 J: ellenfeled elveszíti minden VP-jét.
 „Légy az, kiből árad a nyugalom.
 Légy az, kire nem hat a hatalom.”
 Gárdonyi Géza
 
 Óriás matróna (új)
 Tharr, szörny, óriás, +2 reakciódr., 1 SZK, KF, 3/5, IK: 4 VP
 J2: egy óriás kap 1 élet jelzőt.
 S, rakj a tartalékodba egy jelzőt,
 mely egy kézben vagy asztalon lévő
 óriásod (kivéve Óriás matróna) másolata.
 Kijátszáskori képességei nem jönnek létre.
 „A születésed előtt énbennem éltél,
 s én tebenned élek majd a halálom után.”
 
 A dűnék királya (új)
 Tharr, szörny, óriás, háló, 1 SZK, +2 reakciódrágítás, 4/5, IK: 4 VP
 Semlegesítés: forrás
 J: Kikereshetsz egy óriást a paklidból.
 Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz
 egy lap Semmibe dobásával.
 
 Ovgun (ez jöhetne változatlanul)
 
 Gojira
 Tharr/Sheran, szörny, dinó, óriás, 3 SZK, +3 reakciódrágítás, háló, 6M/14, IK: 2 VP 2 ZSZ 1 nekron
 Az ellenfél forrásaira immunis.
 Támadhat több lényt is.
 „A Világéges gyermeke, a félelmeink
 és bűneinek szimbóluma.” – Treem, a bölcs
 
 | 
 | Még egy kérdés a Termik nekromanta játékban van, kijátszom a Gemina kertet részhez. Az anti-mágia kijátszáskori képessége. Ha az állandóan működő forrásimmunitás kapcsol be,
 akkor a termik a kert anti-mágiáját sem veszi el?
 
 Ha egy NEM forrásimmunis, anti-mágiás lapot játszok ki, (pl Anti-mágikus citadella) annak az anti-mágiáját elveszi a nekromanta - gondolom. Ilyenkor lehet rá reagálni varázslattal?
 
 Előre is köszönöm a válaszokat!
 | 
 | Morgan tánca Leah, általános, IK: 2 VP
 Minden játékos a gyűjtőbe dobja a
 paklija felső lapját, majd max. ÉP-je
 annyival csökken, amennyi a dobott lap
 költsége. Ez folytatódik, amíg egy
 játékos max. ÉP-je 8 alá nem csökken.
 „Ringásuk ritmusa Morgan szava,
 S ők táncolnak tovább,
 Míg elvérzik az idő is.” – Totentanz
 
 (ezt én találtam ki, csak nevet adtam a rigmusnak)
 
 Káoszszivattyú
 Chara-din, bűbáj, IK: 2 VP
 Húzz egy lapot!
 S, keverj egy lapot a kezedből
 a paklidba: ellenfeled következő
 húzás fázisa elmarad.
 „Ó, terhes semmi! Ó, komor bohóság!
 Ó, szépségek förtelmes káosza! …
 Ilyen szerelmem! - s épp ezt gyűlölöm!
 Shakespeare
 
 | 
 | Szubreális vámpír (új) (új) Leah, szörny, vámpír, 1 SZK, KF, X/X, SZÁRNY, Oltalom: 1, IK: X-1 VP
 X min. 1, max. 5.
 Kijátszásakor és ha sebzést okoz,
 ellenfeled max. ÉP-je csökken X-el.
 Hátrány: bármely játékos feláldozhatja
 X max. ÉP-jét, ekkor gazdát cserél.
 
 A holtak hajnala
 Leah, általános, IK: 2 VP
 Dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
 Minden gyűjtőben lévő lény a Semmibe kerül.
 Kapsz annyi Nekromanta csontvázat, ahány
 lény a Semmibe került.
 Jelenés: kapsz 1 Nekromanta csontvázat
 
 Poszttraumás stressz
 Tharr, azonnali, vízió IK: 0 VP
 Egy célpont sebződik annyit,
 ahány ÉP/SP-t összesen
 sebződtek lények, játékosok,
 építmények a körben.
 „Régen minden jobb volt. Kivéve a
 háborút. Az régen is rossz volt!”
 
 | 
 | én is erre tippeltem, köszönöm a megerősítést! | 
 | Van játékban egy Destruktív termikem, ami szerint nem működnek a kijátszáskori képességek. Ellenfelem kijátszik egy Gemina kertje lapot.
 Ilyenkor a kertnek létrejönnek a kijátszáskori képességei?
 Előre is köszönöm a válaszokat.
 | 
 | Stabat mater Raia/Leah, azonnali, reakció, IK: 0 VP
 Közvetlenül azután játszhatod ki,
 hogy egy permanens kikerülne a
 játékból. A permanens ehelyett
 hozzád kerül, mintha most játszottad
 volna ki. Kijátszáskori képességei létrejönnek.
 "Állt az anya keservében
 sírva a koporsó fölében,
 melyben feküdt az ő fia"
 | 
 | A gonosz Vladicsek úr Dornodon/Leah, kalandozó, árnymanó, nekromanta, KF, 1M/5, IK: 1 VP 1 ZSZ
 Feltámad.
 K: kijátszhatsz egy gyűjtőben
 lévő lapot vízióként. A lap kör
 végén mindenképpen a Semmibe kerül.
 „Vigyázz, csalok!”
 
 Morgan játéka
 Leah, tárgy, ereklye, IK: 2 ZSZ
 S, célpont permanenst fel kell áldozni.
 Ha a gyűjtődben van, S,1ZSZ: célpont
 permanenst fel kell áldozni, és rakd játékba.
 "Akarsz-e élni, élni mindörökkön,
 játékban élni, mely valóra vált?
 Virágok közt feküdni lenn a földön
 s akarsz, akarsz-e játszani halált?"
 Kosztolányi
 
 Lomha Lotti
 Dornodon, kalandozó, árnymanó, KF, 1/3, IK: 2 VP
 Élet: 1
 K: ellenfeled veszít 1 VP-t, VAGY
 1 SZK-t, te kapsz 1 VP-t VAGY 1 SZK-t.
 S, 1 ZSZ: kapsz 1 Dobótőrt.
 „- Mit viszel a kosárkádban, Lotti?
 - Nagymamámnak ajándékot!”
 
 Gigabrekk
 Sheran/Tharr, szörny, óriás, dinó, 2 SZK, +2 reakciódrágítás, 4/10M, IK: 4 VP
 Élet: 2
 Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz
 1 lap Semmibe dobásával.
 S: minden lényed kap 1 izom jelzőt.
 „Hangos brekegése megroppantja a hegyeket.”
 
 Laputa
 Elenios, építmény, vár, SZÁRNY, 5 SP, IK: 1 építő
 Ha passzivizálódik (földet ér),
 ellenfeled minden permanense
 a gyűjtőbe kerül. Bármilyen
 zanszilánk költséget építhet.
 "Te csak repülj, repülj tovább is,
 Repülj egy hosszú életen,
 Ne ismerd meg azt a fájdalmat,
 Melyet szereztél énnekem" - Ady
 | 
 | Homeopátia Raia, azonnali, vízió, IK: 0 VP
 Egy célpont gyógyul 0 ÉP-t.
 Ellenfeled veszít 1 VP-t.
 Áramlás: húzz egy lapot!
 "A gyógyulás árát meg kell fizetned." - Dr. Görény
 
 A bőség áradása
 Raia, bűbáj, Oltalom: 0, IK: 2 VP
 S, J2: kapsz egy jó jellemű tókent. Ha
 tókened kerül játékba, kétszer annyit
 kapsz, mint amennyit kapnál.
 "A titok, amelynek révén a létezés legnagyobb
 bőségét, legnagyobb örömét lehet learatni,
 nem egyéb: mint a veszélyes élet!" - Nietzsche
 
 A remény dalnoka
 Raia, kalandozó, ember, KF, 2/4, IK: 2 VP
 Élet: 1
 J: e körben ellenfeled nem játszhat
 ki és nem használhat forrást. (közvetlenül
 a húzás fázis után is használhatod)
 1 szintlépés, J: kapsz 2 Kisebb angyalt.
 "Védőangyalaink és legénységünk
 minden veszélyt legyőznek!"
 
 Womath csordavezér
 Raia, szörny, womath, 2 SZK, +1 reakció, 2/5, IK: 3 VP
 Élet: 1
 J: keress ki egy womathot a paklidból.
 Minden lényed alap ÉP-je 3-al nő.
 Halálsikoly: kapsz 1 Felbőszült womathot.
 -Mit mond a womathcsorda, mikor menekül?
 - Mit?
 - MÚÚÚÚÚÚÚ! - ork tréfa
 
 Mágiatagadó teknős
 Sheran, szörny, teknős, 1 SZK, X/X+1, IK: X VP
 Anti-mágia: X
 X min 1., max. 3.
 J: húzz egy lapot!
 "Mágia? A gyengék mentsvára páncél helyett!"
 
 Magma pegazus
 Dornodon/Elenios, szörny, pegazus, főnix, TŰZ, 1 SZK, SZÁRNY, 3/3, IK: 3-X VP
 Feltámad.
 X annyi, ahány különböző színű
 lapot mutatsz a kezedből. (max. 2)
 J: kapsz egy Magma pegazust a kezedbe.
 "Minden perc, minden nap azért van, hogy utód legyen."
 | 
 | Mentálmágus Elenios, kalandozó, ember, KF, 0/3, IK: 2 VP
 Bármikor kijátszhatsz varázslatot,
 amikor azonnalit lehet. J: kapsz egy varázslatot
 a kezedbe, amilyet mutatsz a kezedből/gyűjtődből.
 „A csodák régen három-, most két napig tartanak.
 Felgyorsult a világ.” – Mentálmágus
 
 Védőháló
 Raia, építmény, 3 SP, SZÁRNY, IK: 1 építő
 Húzz egy lapot!
 Repülő lények nem jelölhetőek
 ki támadónak.
 „A védőháló egy szeme megfogja a madarat,
 de ha egy szemből alkotsz hálót, sosem fogsz madarat.”
 
 Angyali légiós
 Raia, kalandozó, ember, 1 SZK, KF, SZÁRNY, 2/5, IK: 3 VP
 Élet: 1
 K, ha egy gyógyító forrás létrejön:
 célpont lény kap 1 izom jelzőt.
 S: egy célpont gyógyul 3-at.
 „Időm lejárt, Ghallát elhagyom,
 Mert Angyali sereg vár reám.”
 
 Teleport
 Elenios, azonnali, vízió, IK: 1 VP
 Rakj játékba egy asztalon maradó
 lapot a kezedből - ha lény, az őrposztba
 kerül. Kijátszáskori képességei nem
 jönnek létre. Kör végén – ha még játékban van –
 vedd vissza a kezedbe!
 (176 karakter szóközökkel)
 
 Angyali gyógyító
 Raia szörny, angyal, 1 SZK, KF, 2M/4M, SZÁRNY, IK: 2 VP
 J: célpont lény vagy játékos max.
 ÉP-re gyógyul. Ha ÉP-d több mint 20,
 nem sebződhetsz.
 „Betegségedből
 gyógyulj ki. Vagy halj bele.
 - Csak ne kényeztesd.” – Fodor Ákos
 
 | 
 | A vér szaga Dornodon, azonnali, IK: 0 VP
 Célpont permanens kap egy jelzőt.
 Ha a lap, amin a jelző van, kikerül a
 játékból, kapsz 1 VP-t, húzz 1 lapot,
 és tedd át a jelzőt egy másik lapra.
 "Érzed már a vér szagát,
 A gyakás sosem áll,
 Egy ütés elég, ma minden betalál,
 Ork győzelem vár reád!"
 
 A majális vége
 Dornodon, általános, ork, IK: 2 VP
 Nem lehet eldobni anti-mágiának.
 Minden lény kap 2 álom jelzőt.
 Kapsz X+1 Ork harcost, X a
 játékban lévő permanensek száma.
 "Jók a programok, csak sok az ork." - Gino
 
 
 
 
 
 | 
 | Szirén elmetrükk Elenios, bűbáj, vízió, MENTÁLIS, IK: 1 ZSZ
 J, húzz egy lapot, VAGY
 célpont, max. 1-es költségű
 permanenst ellopod.
 „ha nagyon szeretsz,
 hálás leszek érte,
 ha nem csábítasz el,
 magad vesztesége.”
 Szabó Lőrinc
 
 Kokomó
 Fairlight, építmény, falu, 4 SP, SZÁRNY, IK: 1 ZSZ 1 nekron
 Kijátszásakor ÉS K, ha valaki
 kijátszik egy lapot: kapsz egy
 Rumos kulacsot.
 „A Ryuku-szigeteken túl,
 Van egy hely, ez Kokomó,
 Ide menni lenne jó!”
 
 | 
 | Mérgezett húspásztor Sheran/Chara-din, szörny, ent, pók, 1 SZK, +1 reakciódrágítás, 2/5M, IK: 3 VP 1 nekron
 Élet: 1
 2-es mérgezés
 S: célpont permanens aktivizálódik,
 ÉS ha lény, kap 2 méreg jelzőt.
 J, végy le célpont permanensekről
 3 jelzőt: megakadályoz egy lapot.
 „Egy banyapók megmart egy entet, így torzult
 Húspásztorrá. Az erdőt védi … a maga módján.”
 
 Xeno kísértet
 Chara-din/Leah, szörny, xenó, kísértet, SZÁRNY, 0/3, IK: 2 VP
 S, feltámad.
 Áldozd fel: célpont lap elveszíti
 minden képességét, majd átkerül
 hozzád, <ÉH> és xenó lesz.
 „A természetüktől idegen az irgalom.”
 
 Viharelementál
 Fairlight/Sheran, szörny, elementál, „villám”, Oltalom: 1, SZÁRNY, 3/5, IK: 3 VP
 S: kapsz 2 Elektrogömböt.
 Áldozd fel 3 Elektrogömböd:
 a tartalékodba kerül.
 (Ez a képesség a gyűjtőben is működik.)
 „A természet és a mágia együttes dühe
 olyan erő, amivel halandó nem szállhat szembe.”
 
 | 
 | Ahogy nézegettem a lapkeresőben, viszonylag szűk a fix IK-jú, NEM zanszilánk lapok köre, amit ki lehet rakni Vitsúhé lencséivel, erre kerestem megoldást - koncepciót.
 
 Vitsúhé elmetrükkje
 Elenios, általános, mentális, IK: 2 VP
 Kompenzáció: 1 VP
 Keverj vissza egy lapot a paklidba:
 kikereshetsz egy lapot a paklidból.
 Ezután kapsz VAGY veszítesz 1 VP-t.
 „Trükköm, trükköm, mondd meg nékem,
 ki a legcselesebb e vidéken?” - Vitsúhé
 
 Vitsúhé börtöne
 Elenios, bűbáj, mentális, IK: 2 VP
 Húzz egy lapot!
 Ellenfeled minden kijátszott lapja
 után azonnal veszít 1 VP-t.
 Jelenés: 1 VP VAGY 1 lap húzása
 „Hiányzik egy mana? Jaj, szegénykém!”
 
 Vitsúhé
 Elenios, kalandozó, mutáns, 1/3, KF, OLTALOM: 1, IK: 3 VP
 Élet: 1
 J: kapsz egy lapot a kezedbe,
 amelynek nevében szerepel Vitsúhé.
 (kivéve Vitsúhé, használj előre kikészített lapot)
 S, keverj vissza egy lapot a paklidba:
 kapsz 1 VP-t VAGY 1 SZK-t, VAGY húzz 1 lapot.
 
 | 
 | Marcel, a halottidéző Leah, kalandozó, nekromanta, KF, 0/3, IK: 2 VP
 Élet: 1
 K: dobj 1 lapot egy pakli
 tetejéről a gyűjtőbe.
 S, Semmizés 1: kapsz 1 aktív
 Nekromanta csontvázat.
 „A humánus megoldások untatnak.”
 (illusztráció: egy hosszú, fehér hajú, szép arcú férfi, lábánál egy csontváz kéz nyúlik ki a földből. a háttérben egy temető a lemenő nap fényében)
 
 Heiko, az üzletember
 Dornodon, kalandozó, árnymanó, KF, SZÁRNY, HORGONY, 3/3, IK: 2 VP
 Feltámad.
 Képességeit nem veszítheti el.
 Ha kikerül a játékból, kapsz 1 Tharr tókent.
 „Én nem lopok. Ha elveszek valamit,
 adok is valamit cserébe. Leginkább tőrt a hátba.”
 
 Ulf, a barbár
 Tharr, kalandozó, ember, KF, 3/6, SZÁRNY, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
 K, ha sebződik, kap egy +1/+1-es jelzőt.
 S: két célpont sebződik 3-at.
 1 szintlépés, S: egy célpont
 sebződik 2-t.
 „Az erőszak mindig megoldás.
 Ha mégsem, akkor nem használtál eleget.”
 
 Freya, az amazon
 Sheran/Elenios, kalandozó, elf, SZÁRNY, +1 reakciódrágítás,
 KF, 2M/4, IK: 2 VP 1 nekron
 K: célpont lény kap 1 álom jelzőt,
 VAGY célpont nem lény lap kap
 1 dermesztés jelzőt.
 Jelenés: 1 VP VAGY 1 lap húzása.
 „A harc a buták útja. Engem a szeretet vezérel.”
 
 | 
 | Könnyű pénz Fairlight, bűbáj, ősmágia, IK: 0 VP
 Kijátszásakor és minden előkészítő
 fázisodban kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t.
 Hátrány: nem áldozhatod fel; ha kijátszol
 egy lapot, max. VP-d csökken 1-el.
 "Költsd el ma, fizesd ki holnap!"
 
 Disznófejű nagyúr
 Fairlight, szörny, drakolder, 1 SZK, 2/3, IK: 2 VP
 Időleges hatás 3: K, ha kijátszol
 egy lapot, kapsz 1 VP-t.
 J: egy célponton lévő jelző(ke)t átalakíthatsz
 más jelzővé - ha az értelmezhető az adott lapon.
 "Az aranyon ült, az aranyon,
 Éreztem, megöl, ha hagyom." - Ady
 
 Arany élet
 Fairlight/Elenios, MENTÁLIS, azonnali, vízió, IK: 1 ZSZ
 Célpont lény kap 1 izom VAGY
 1 élet jelzőt.
 E forrás ellen nem véd az <Oltalom>.
 "Alszom, s szívem virraszt, mindig tehozzád vágyom.
 S melléd varázsol egy aranyló szárnyú álom." - Chénier
 
 Kamatos kamat
 Fairlight, általános, IK: 0 VP
 Ellenfeled kap annyi VP-t, amennyi
 a kézben lévő, legmagasabb költségű
 lapjának költsége.
 Ellenfeled minden lapjának kijátszási
 feltétele 1 VP elköltése.
 Áramlás: kör végén húzz 1 lapot!
 
 | 
 | Bűvös mocsár Szabálylap, színtelen
 
 Minden lap kijátszási feltétele
 1 VP elköltése.
 Bűvös mocsárból max. 3-at használhatsz.
 Ha a játék elején nem működik,
 csak eggyel kevesebbet húzol
 - függetlenül a Bűvös mocsarak számától.
 
 Mutáns nindzsateknőc
 Sheran/Chara-din, kalandozó, mutáns, teknős,
 1 SZK, KF, SZÁRNY, 2/3, IK: 1 VP 1 ZSZ
 Anti-mágia: 0 vagy 1.
 P: keverj vissza egy lapot
 a paklidba: kör végén keress
 egy lapot a paklidból.
 "Nem vagyok már fiatal."
 
 Quwarg kém (új)
 Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, 0/3, SZÁRNY, IK: 2 VP
 "<3": Élet: 1
 Ellenfeled nem keverheti meg
 a paklija felső 5 lapját.
 Ha keverni kell, a felső
 5 lapot sorban teszi vissza
 a pakli tetejére.
 P: ellenfeled paklija tetejére
 kerül egy Haldokló quwarg.
 "Ha tudod, mire készül az ellenség,
 félig már megnyerted a csatát." - Zümm-Ce
 | 
 | A Mentálféregről lemaradt, hogy 0/1, ill. nincs benne SZK. (bár ez helyesen nincs is feltüntetve) | 
 | Elmefacsarás (új) (új) Elenios, bűbáj, mentális, Oltalom: X, IK: 2 VP 1 nekron
 "<3" = X
 Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap
 Semmibe dobásával. Ellenfeled minden
 előkészítő fázisban X-el kevesebb VP-t kap.
 J: kapsz 1 tókent a kezedbe.
 ""Mondd: "köszönöm", a legárvább sorsnak,
 hiszen az is ember sorsa volt." - Jevtusenko"
 
 Sorstalanság
 Elenios, bűbáj, mentális, reakciódrágítás: 1, IK: 2 VP
 J: kapsz 1 tókent.
 S, két játékos egy-egy permanense gazdát cserél.
 Halálsikoly: vedd vissza a kezedbe.
 "Az életnek rabjai vagyunk,
 Körülmények pórázán ballagunk." - Szávay Gyula
 
 Mentálféreg (tóken)
 Elenios, szörny, vízió, MENTÁLIS, IK: 1 ZSZ
 Kijátszásakor ellenfeled veszít 1 VP-t.
 | 
 | A mélység királynője Chara-din/Elenios, szörny, szirén, cápa, OLTALOM: X-2, 1 SZK, SZÁRNY, XM/2xX IK: X VP
 Anti-mágia: X-1
 Csábítás: X
 (X min. 1 max. 5)
 Kártyás gyerekek a harmadik napon,
 Alanor folyóban az őscápámat hajtom,
 Előfordul, hogy a köröm kicsit meredek,
 Lássam a kezetek - maradjatok gyerekek!
 | 
 | Alvó termik, Batkamanó, Sommerthaug átka, tüzes pakliban Gorbog, Gyémántgólem, tűz pakliban Quwarg elementátor, Trikornis, Zsebdimenzió stb. azért vannak univerzális spoilerek, amik kezelik. Blokkolós Járj ellen kirakom második körben három manáért, és van mellette egy üres asztalom. Az azért nem sok jót ígér.
 | 
 | A Xenó képességvadász ill a Kreatív termik kijátszása kézből kijátszásnak számít? Beleszámít pl a hálóba? Ill a "Nincs ingyen kenyér" reakciója érvényes rájuk?
 
 Köszi a válaszokat!
 | 
 | * minden AKTÍV lénynek be kell mennie - így helyes | 
 | Halálos küzdelem Tharr, bűbáj, IK: 2 VP
 Anti-mágia: 0
 Nem lehet varázslatot kijátszani.
 Az őrposztok mérete korlátlan.
 Minden lénynek be kell mennie
 az őrposztba, és támadniuk kell.
 Áramlás: kapsz 1 Minotaurusz berzerkert.
 "Tedd próbára az erődet! Harcolj!"
 
 183 karakter
 | 
 | Gyilkos tőzegáfonya (nem gyakori) Leah/Sheran, tárgy, Oltalom: 1, IK: 2 ZSZ 1 SZK 1 nekron
 Költségéből 1 SZK-t helyettesíthetsz 3 ÉP feláldozásával.
 S: egy célpont kap 2 elmúlás vagy 2 méreg jelzőt.
 J, ha egy lap gyűjtőbe kerül: kapsz 1 Leah tókent.
 "Mi van a fejedben? Zombi, zombi, ZOMBI!"
 
 | 
 | Fekete ünnepély Leah, általános, ÉLETKIOLTÓ, IK: 2 VP 2 ZSZ
 Kompenzáció: 2 VP
 Kijátszásakor és minden előkészítő
 fázisodban fel kell áldozni egy általad
 választott lapot, egy lapot pedig
 egy gyűjtőből a kezedbe vehetsz.
 Egy nap szellemként térek vissza,
 Hogy elvezesselek a nyárba,
 A FEKETE ÜNNEPRE!
 | 
 | Szomorú vég Leah/Elenios, bűbáj, életkioltó, mentális, IK: 1 VP 1 ZSZ
 Kompenzáció és Halálsikoly: 1 VP
 S, áldozd fel egy lényed: célpont lapot ellopod.
 J: kapsz egy tókent.
 Keményen küzdöttem, messzire jutottam,
 De végül mindez mit sem számított.
 | 
 | Villáng tigris (UR) Fairlight/Dornodon, szörny, Oltalom: 1, TŰZ, VILLÁM, SZÁRNY, ?M/?, IK: 3 ZSZ 1 nekron
 Kijátszásakor válassz egy asztalon maradó,
 nem lény lapot egy pakliból: megkapja
 a képességeit (kijátszáskorit is),
 ? a választott lap költsége.
 "Tigris! Tigris! éjszakánk erdejében sárga láng,
 mely örök kéz szabta rád rettentő szimetriád?"
 
 szóközökkel 141 karakter
 | 
 
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
 
 |