| | Rendben köszönöm.   | 
 | Először megmondod, mit veszel vissza, és utána fizeted a költséget, ezért sajnos nem tudod már visszavenni. | 
 | Sziasztok! Morzon, a déli tűzdzsinn lapnál. Kijatszom kifizetem a költségét. Kijátszáskori kepesség jön, annak is a második felét választom:
 Bedobok egy asztalon maradó lapot zannak (pl. Tükörlámpás) és vissza veszem a kezembe a bedobott tükörlápmást.
 Ezt így csinálhatom vagy nem tudom visszavenni?
 Válaszokat előre is köszönöm.
 Üdv: Lui
 | 
 | Sir Lonil Zomar-nal van egy faq, ami szerint lemasolhato. Neki ugyanez a kepessege, hogy csak kezbol jazszhato ki. Annyiban mas a helyzet, hogy a kisebb zan alakvalto lap, a detonacio pedig masolo lap. Szerintem mukodik a dolog.
 | 
 | zan detonáció le tudja másolni a gyujtoben lévő legendák bajnokát? 
 nem számít kijátszásnak a detonaáció, én nem látom akadályát
 | 
 | A szabály az, hogy bármilyen tókent választasz, legalább 1 db eredeti kell, hogy legyen nálad. Azt nem mondhatod, hogy Zelenák Anikós dobótőröd van csak, de Ashantyésat kérsz, vagy 0 költségűd van, de 1 nekron költségűt kérsz. | 
 | Roxati leszámolás VS. termelt tokenek téma. 
 Mivel már elég sok olyan token van, ami több különböző grafikussal készült, felvetődik a kérdés: ha van nálam legalább 1 db az adott tokenből, mondhatom azt, hogy a második. harmadik darab is teljesen ugyanaz, amit termeltem? Még akkor is, ha nincs nálam, csak másik verzió.
 Megtehetem ugyanezt, ha nincs nálam az adott grafikustól kiadott verzió?
 | 
 | Meg akkor is ha úgy van évekig kell néznem a termik nekromantát  | 
 | "Dorka már akkor élt, amikor az első termik megjelent, és akkor is élni fog, amikor az utolsó eltűnik..." Ez ugye azt jelenti, hogy el lesz engedve ez a termik vonal?
 | 
 | Szerintem ha feláldozod minden lényt megfog, 0-as lényt meg alapból is | 
 | A Visszafejlődés (2025) lap csak 0 költségű lényt tud megakadályozni, hogyha saját magát áldozom fel? Vagy egyáltalán meg tud akadályozni egy 0 lényt is így? | 
 | A versenyen konkrétan a Zárt kapu volt, ami azt adta, hogy minden lapodat +1 vp célozni. Arra jutottunk mi is, hogy a 2 lapodat egyszerre leszedő varázslat az 2-,vel drágább lesz (de simán megmagyarázható a másik is).
 Valószínű érdemes lenne faq-ba betenni a választ.
 | 
 | Attól függ. Ha ez mondjuk Raska "minden célzó forrás +1 VP-be kerül" akkor hiába céloz egy forrás több célpontot, az összesen csak 1 VP-vel fog drágulni.
 Ha van mondjuk játékban egy Óriásvarangyom és egy Otthonról szőtt álmom (mindkettőnek az a szövege, hogy +1VP célozni), akkor ha valami mindkettőt célozza, az összesen 2-vel lesz drágább, ez is tiszta.
 A kérdés tehát igazándiból az, hogy amikor Haarkon azt mondja, Leah lapjaidat +1VP célozni, vagy egy Gigantikus termik azt, hogy termikjeidet az ellenfélnek +1VP célozni, akkor mi történik.
 Én erre sem FAQ-t, sem kódexpontot nem találtam, úgyhogy amíg nem talál valaki, marad a józan logika, el kell dönteni, hogy a fenti 2 eset közül ez melyikhez tartozik.
 Vagy a forrást drágitjuk (akkor 1x drágul) vagy pedig a lapjaim kapnak egy olyan állandó képességet, ami  drágítja a célzásukat, ekkor a 2. eset áll fenn. Én ez utóbbira teszem le a voksomat, ha az 1-es eset állna fent, akkor a szöveg úgy szólna, hogy "minden forrás, ami termikedet / Leah lapodat célozza, +1 VP-be kerül"  (egyéb analógiák: minden lényed +1/+1-et kap; XY lényeid forrásra immunisak; ezek is a lnyeket ruházzák fel az adott képességgel).
 
 | 
 | Ha van 2 lapom, mindkettőt +1 vp célozni, és egy varázslattal megcélzom mindkettőt, akkor az vajon 2 vp-vel, vagy csak 1 vp-vel lesz drágább? Bónusz ;) ha a válasz tud hivatkozni valamilyen írott forrásra, kódex v faq.
 | 
 | Ha a gyűjtőben lévő lap képességét használnánk ilyenkor, akkor a definícióban szereplő "mindenképpen" miatt ellenkező döntést hoznék. De itt a moa használja egy másik lap képességét, azaz a képesség másolásáról, és/vagy a hatás megismétléséről van szó. Tehát szóba se kerül, hogy a gyűjtőben lévő lap elveszítené a képességét. Amikor Vishera tesztelése folyt, pont emiatt került rá, hogy ha gyűjtőből másol, akkor a másolt lapot semmizni kell. | 
 | Szerintem itt nem elsosorban az 1 koron belul tobbszor hasznalas volt a kerdes, hanem hogy a gyujtoben is megtortenik-e, hogy "90.7. A (J) ikon jelentése: ez a képesség csak egyszer használható, és ezután a lap mindenképpen elveszti ezt a képességet. " Nekem is az a tippem, hogy NEM veszti el ilyenkor, de ez egy valid kerdes volt szerintem.
 | 
 | Köszönöm! Ez jó hír.
    | 
 | 111.1.3. Ha a sebző varázslat egynél több lényt, játékost vagy építményt sebez egyszerre, és a sebzése mértékét valamilyen hatás módosítja, akkor a varázslat által okozott sebzést minden megsebzett lény, építmény és játékos esetében egyaránt módosítani kell. 
 111.1.4. Ha a sebző varázslat sebzése több lény, játékos vagy építmény közt szétosztható, és a sebzés mértékét valamilyen hatás módosítja, akkor a módosítást csak egyszer, a sebzés szétosztása előtt kell elvégezni.
 
 Értelemszerűen a sebző forrásokra is ez vonatkozik.
 | 
 | Sziasztok, Hogy működik a Nehéz harci fregatt gyűjtőben lévő Fagyorkán/Gömbvillám mellett: K-ra 5 sebzést oszthatok el vagy ha elosztom 4 felé, akkor 4x1 helyett 4x2-t osztok?
 (Szeretném, h a második legyen, de attól tartok, h az első lesz a helyes megfejtés)
 | 
 | Ennek csak a J: képesség esetleges költségei, és a tudásőr aktivizálása/passzivizálása szab határt. Szerintem, ha valahogy meg tudod oldani az aktivizálását, akkor egy körön belül többször is kisüthető a gyűjtőben lévő lap J: képessége. | 
 | Sziasztok! Új kérdes:
 A moa tudásőr bármennyiszer tudja aktivalni egy gyűjtőben lévő lap J képességét?
 | 
 | Sem a szabálylap / követő képességét nem lehet drágítani, sem az automatikus reakciókat, szóval semmiképp sem. | 
 | Rendben. A kragorunak arra a részére gondolok: az ilyen lapokra reagálni és celozni +1 vp.
 Szóval mivel a nincs ingyen kenyér reagál a mágikus végelmű lapomra, az ellenfelnek el kell költeni 1vp vagy nem?
 | 
 | A Nincs ingyen kenyér nem drágitja a lapodat. Kijátszod a lapod, és ha nem költöttél rá legalább 1 vp-t, utána a reakciósorban el kell költened még külön 1vp-t, különben nem fog létrejönni. Tehát itt a kragoru olcsóbbítása nem segít rajtad. Igen, ha nem költesz VP-t egy lapra, mert pl. csontból játszottad ki, akkor a reakciósorban el kell költened még 1vp-t, hogy létrejöjjön.
 | 
 | Sziasztok! Az ellenfélnek a Nincs ingyen kenyér van kint. Nekem a kragoru.
 Két kerdés:
 1. Ha én kijátszok egy mágikus védelmű lényt 0-ert, akkor nekem el kell költeni 1vp, hogy létre jöjjön.
 És az ellenfelemnek is el kell költeni +1 vp? (Mivel +1 vp reagálni rá)
 (Ha a sheran védősárkányát játszom ki. Akkor mi a helyzet ebben a szipuációban?
 2. Ha ilyen szabálylap és követő felállás mellett megakadályoznám egy lapját egy zebdimenzióval, de 2 csont 1 nekronból fizetem, akkor még kell költeni 1 vp hogy létre jöjjön a zsebdimenzió, vagy nem?
 Válaszokat előre is köszönöm.
 | 
 | A bilincsmester képessége egy kézből működő aktiválást kívánó képesség. A kör végi húzás a kör vége fázisban történik, amikor nem lehet aktiválást kívánó képességeket használni. Tehát a válasz röviden: nem. | 
 | Sziasztok! 
 Múlt tükre (új) kártyával húznék kör végén 2 lapot. Ellenfelem ilyen játékba rakhatja a kézben lévő Xenó bilincsmesterét?
 Előre is köszönöm a válaszokat!
 | 
 Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb| Szerintem a játékosok 80%-a még úgysem tudja mivel indul nemzetin  D legalább szűkülne a kör    | 
 
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
 
 |